12 september, 2011

Vinterbröllop



Jag valde att ha mitt bröllop i soliga och varma Spanien. Dock skulle jag mycket väl kunna tänka mig ett bröllop mitt i den kalla vintern med stora snöflingor som sakta dalar ner.
Vigseln skulle vara på kvällen och vi skulle åka med häst och släde till kyrkan. Varje gäst skulle sedan ha tomtebloss för att lysa upp den mörka vinterkvällen och för att sedan välkomna oss ut från kyrkan. Vi skulle bjuda på varm choklad och marshmallows och tillsammans kurar vi ihop oss i den kalla vinterkvällen.
 
 

Det är ingen tvekan om att alla årstider har sina fördelar. Och visst kan det bli så att det inte blir de där stora snöflingorna som dalar ner utan istället snöslask och plusgrader. Men vilken tid på året vi än är i så är vädret aldrig någon beställningsvara. Gör det bästa av situationen och ha en back-up plan så kommer dagen bli perfekt ändå!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar