18 oktober, 2011

Choklad!


Eftersom jag är en sann chokladfantast måste det givetvis bli ett inlägg om just choklad. Tyvärr blev det inte mycket utav den varan på mitt eget bröllop då det inte kändes som det bästa alternativet i 30gradig värme men om jag skulle haft ett vinterbröllop skulle det definitivt ha tema choklad.



Temat skulle starta redan genom inbjudningskorten. Gästerna skulle få en chokladkaka med omslagspapper i form av en inbjudan. Vem skulle inte uppskatta en sådan inbjudan?


Och tänk sedan en brudbukett utav choklad. Troligtvis floristens första chokladbukett men det kommer garanterat vara ett minnesvärt uppdrag. De rosa och lila blommorna är riktigt snyggt till!




Kanske inte det billigaste alternativet för att visa menyn men dock ett orginellt och roligt alternativ.




Och om jag skulle ha det där vinterbröllopet så skulle jag garaterat ha en liten chokladbar med varm choklad och diverse goda tillbehör.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar