16 maj, 2012

Björk - vackert året runt


Jag fortsätter att inspireras av naturen och plockar denna gång in björkarna som bröllopstema. Nu kommer väl inte stubben ovan från en björk men jag tycker idén var så bra så den får vara med på ett hörn ändå.


Björkarna är ju så otroligt vackra nu på våren med sin skira grönska men tack vare sin vackra stam är de lika vackra året runt. Har man ett vinterbröllop kan det vara riktigt vackert att fotograferas i en björkskog som på bilden ovan.




Låt bröllopstemat följa med på det dukade bordet, naturligt och vackert!


Enkelt och snyggt till bordsplaceringen.


Och så har vi ju bröllopstårtan som tydligen kan göras hur snygg och avancerad som helst. Jag slutar aldrig förundras över dessa vackra tårtor...


Och vill man inte ha en "björk"tårta kan man alltid ha cake toppers i temat!






2 kommentarer:

  1. Vilket underbart tema! hade aldrig trott att björk kunde bli så vackert på bröllop :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det vackert med björkar! Jag hade själv en liten tanke på att ha något med björk på mitt bröllop men det passade inte in i strandbröllopet i Spanien :-)
    /Jenny

    SvaraRadera