28 juni, 2012

En rolig detalj


Alla dessa mustascher dyker upp titt som tätt då man tittar runt på bröllopsbilder. En rolig grej kan jag tycka och har här samlat en del idéer på hur man kan använda det till sitt eget bröllop om man nu skulle vilja det.



Inbjudan



Klipp ut en mun/mustasch i papp. Trä det sedan på ett sugrör, kul för lättroade bröllopsgäster!




Jag är så svag för fotoautomater vid bröllop och fester och i kombination med detta mustasch-tema blir det riktigt roligt.


Presenter till bröllopsgästerna, givetvis i samma tema!





4 kommentarer:

  1. Har precis hittat till din fantastiska blogg. Tack! Jag har fått så otroligt mycket tips och idéer till mitt bröllop, att det är galet. Tack för all tid du lägger ner.

    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vad glad jag blir!!! Säg gärna till om det är något speciellt som du vill se här på bloggen.
      Hoppas att det går bra med planeringen inför ditt bröllop. Du har något alldeles fantastiskt att se fram emot!

      /Jenny

      Radera
  2. Vilken superinspirerande blogg!! Vart ifrån har du fått de roliga glasögonen, munnarna och mustascherna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Vet att sådana glasögon, munnar och mustascher finns på Etsy.com. Dessutom kommer att jag få in liknande till min nya webbutik som öppnar senare i vår.

      /Jenny

      Radera