18 oktober, 2013

Webbutik för bröllop & fest!




Äntligen så kan jag säga VÄLKOMMEN till min nya webbutik FRU LYCKLIG!!!


Det är en hemsida för bröllop, fest och kalas och den är uppdelad i två delar: inspiration och webbutik. Sidan kommer att uppdateras varje vecka med nya produkter och inspirationsteman och givetvis har jag den här bröllopsbloggen kvar också.




Just nu bubblar jag faktiskt av lycka. Det har varit ett tålamodskrävande projekt som till slut blev ett halvår försenat och där nästan varje moment har strulat. Jag och min man har suttit med våra pannor i djupa veck många många kvällar men försökt att peppa varandra då vet känts hopplöst och motigt. Så därför känns det extra härligt en dag som den här!




Så för att fira detta lite extra har vi nu ett öppningserbjudande där vi ger 20% rabatt på hela sortimentet både i Fru Lycklig samt Hemlängtan. Ange rabattkoden "frulycklig" i kassan för att erhålla din rabatt. Erbjudandet gäller till och med söndagen den 20 oktober eller så långt lagret räcker!


Ha en riktigt fin helg och välkommen in i min nya butik Fru Lycklig>>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar